Fredagsnöjd

Nu är det äntligen helg igen! Veckorna går galet fort just nu, men vad gör väl det. Det är för övrigt bara tre veckor kvar tills jag går på sju veckors sammanhängande ledighet, först tre veckors semester och sedan en månad som pappaledig. Vuxenpoäng, eller? Känns i alla fall inte fel över huvud taget, ska bli hur skönt som helst med lite ledighet. Inte sådär jättemycket planerat, men det brukar ju som bekant ge sig. Efter det väntar en höst med 50 % jobb och 50 % pappaledighet, kunde också definitivt vara värre. Och som sagt, nu börjar helgen, en gräsänklingshelg då jag tänker anstränga mig för att slappna av och göra så lite som möjligt. Eller, det säger jag nu. Men jag vet ju att jag förmodligen kommer att bli rastlös, ge mig iväg en sväng till Tornby och kolla i butiker, dra ut i skogen och springa en sväng, och så vidare. Men det är rätt skönt ändå. :) Nåja, trevlig helg på er allihop!

– Oskar

Kommentera

