Psst…

Har ju bloggat en hel del om mat och så. Och nu bestämde jag mig för att det var dags att fortsätta med just den saken i en helt egen blogg. Varför? Mitt intresse för mat och matlagning verkar bara växa mer och mer för varje dag som går och när tanken på en matblogg ploppade upp i min hjärna igår så kändes det bara så självklart. Så titta in på http://oskarskok.wordpress.com. Det finns inte så mycket där ännu, men bloggen lär växa till sig framöver. Det blir både mat och bröd och även en del allmänna reflektioner i och omkring mitt kära kök. En och annan bild blir det säkert också, för att piffa till lite och öka på inspirationen. Jag kommer förstås inte att sluta skriva här, men när det gäller mat och matlagning har jag i framtiden skapat en helt ny plats för mitt tyckande och tänkande. Som sagt: http://oskarskok.wordpress.com, nu börjar resan!

– Oskar

Kommentera

