Vatten under broarna

Det där med tid, och hur fort den kan gå ibland… Den sjuttonde juni 2006 skrev jag det allra första inlägget i den här bloggen. Med andra ord fyllde min kära blogg sju år igår. Då började vi närma oss ett riksdagsval och det första blogginlägget kom också att handla om mina tankar inför det valet. Otroligt mycket har hänt sedan dess, miljontals liter vatten har strömmat under broarna och världen har förändrats på väldigt många sätt. Samtidigt som den ändå är sig väldigt lik. Även jag har både förändrats på många sätt och samtidigt på andra sätt befäst och förstärkt min personlighet och vem jag verkligen är. Mina grundvärderingar är i alla fall i stort sätt samma som då, även om de har blivit djupare och mer genomtänkta och på så sätt också starkare och mer välgrundade. Och jag sitter fortfarande här, oftast med en kaffekopp som styrkegivare och inspiration, knackande på tangentbordet och häver ur mig åsikter, tankar och diverse ord och meningar. Sju år till? Så gärna!

– Oskar

2 reaktioner på ”Vatten under broarna

Kommentera

