Tillbaka till livet

Det kan gå fort både ner och upp. Igår genomled jag mitt första migränanfall(?) på tio år eller så. Det var sängläge hela dagen med våg efter våg av tortyrhuvudvärk studsande mellan skallväggarna, det enda som funkade var total inaktivitet tills det började gå åt rätt håll framåt kvällen. Tillbaka på jobbet idag, fortfarande väldigt trött och det mesta har gått på halvfart. Nu börjar jag dock känna mig något så när på rätt köl, nyduschad och skönt avslappnad, med Stone Sour på hög volym och en mugg varmt te på bordet framför mig. Något gjorde att kroppen sa ifrån ordentligt igår, jag vet inte vad, men nu är det över. Låt oss hoppas att det håller sig borta i fortsättningen.

Dagens låt: Stone Sour – Tired

– Oskar

Kommentera

