Drömsömn

I drömmarnas värld är uppenbarligen det mesta möjligt. Jag har tidigare berättat om att jag drömt att jag drömt. Det jag drömde imorse går lite på samma tema, även om det inte var någon dubbeldröm med i leken den här gången. Men mot slutet av en ganska invecklad dröm hamnade jag i en soffa där jag somnade, sov en stund och blev väckt. När man till och med somnar i drömmen, då måste man vara rätt trött. Inte så konstigt att morgonkaffet denna lördag inte var färdigbryggt förrän framåt elvatiden.

– Oskar

Kommentera

