Tvådagars med mersmak

Nu är det på gång! Ja, jag vet, jag har sagt det förut. Men den här gången tänker jag mig att det faktiskt ska stämma också. Efter en alldeles för slö sommar och ett fystest långt under förväntan i helgen har jag nu tagit mig ner till gymmet två kvällar i rad. Och det har gått bra, även om det finns en del att jobba med så ser jag vägen dit framför mig ganska tydligt. Känslan i kroppen den här morgonen är skön, väldigt skön till och med. Samtidigt som träningsvärken finns där och sitter på precis rätt ställen så längtar musklerna efter att få röra sig igen. Den här dagen ska ägnas åt vila rent fysiskt, men de senaste dagarna har givit klar mersmak, motivationen är på topp och känslan är att det blir en aktiv höst och vinter. Nu kör vi!

Dagens låt: Gojira – A Sight To Behold

– Oskar

Kommentera

