Det där med inspiration…

Det är ju ganska uppenbart att det inte blir uppdaterat här sådär jätteofta nu för tiden. Något har hänt med inspirationen, den kommer inte alls lika frekvent som den gjort förut och när den kommer så är det bara i snabbt övergående omgångar. Dessutom oftast när jag är inne i duschen. Samtidigt vill jag ju skriva, bloggen är min säkerhetsventil och ett av mina så viktiga fönster ut mot omvärlden. Så den där inspirationen skulle jag gärna vilja ha tillbaka, och det snabbt! Så jag ställer en fråga till er, mina kära läsare: Hur gör ni när inspirationen tryter? Har ni några tips för att få skrivande eller annat skapande att hamna på rätt köl igen? Alla råd är goda, och allt ni kan komma på mottages med tacksamhet.

– Oskar

Kommentera

