Slutet på en era

Nu är den här! Har precis kommit hem från jobbet och håller på att packa upp min nya fina Acerdator. Det innebär att en era har kommit till sitt slut. Min kära Dell har tjänat mig troget sedan 2002, men nu är det dags för den att gå i pension och lämna plats åt det yngre gardet. Således blir detta det sista blogginlägget jag skriver från den här datorn. Känns riktigt kul, men samtidigt en liten aning vemodigt. Men nu är det dags att se framåt. Förhoppningsvis blir min nya Acer också en trogen trotjänare, som kommer att fungera lika bra och felfritt som min Dell har gjort i alla dessa år. Jag tror att vi får en rolig tid tillsammans.

– Oskar

2 reaktioner på ”Slutet på en era

Kommentera

