Paket på Posten

I fredags bestämde jag mig. Det var dags att plocka lite av sparpengarna och beställa en ny dator. En sen födelsedagspresent till mig själv, skulle man kunna säga. Nu går jag och väntar som ett otåligt barn på julafton. Det går att följa paketet på posten.se, vilket bara gör saker och ting ännu mer spännande. Över helgen har min dator legat i sorteringen i Göteborg, men nu på morgonen ser jag att den hunnit hela vägen till Jönköping. Så det känns ju ganska sannolikt att den kommer att ligga på uthämtningsstället och vänta på mig när jag slutar jobba ikväll. Spännande, som sagt…

– Oskar

Kommentera

