Nu kör vi!

Äntligen är jag igång igen. För någon timme sedan kom jag hem från gymmet efter ett lite för långt uppehåll. Första delen av uppehållet var jag visserligen krasslig, men efter det har jag inte haft några vettiga ursäkter. Det har bara inte blivit av. Men nu ska det bli ändring. Hädanefter är det regelbunden träning som gäller. Jag känner direkt hur gott kroppen mår efter att ha fått jobba lite. Och den känslan är för bra för att avstå. Så nu är det bara att hurta till sig och låta viljan segra över lättjan.

– Oskar

Kommentera

