Tillbaka till HTC

Efter föreläsningen om Windows Mobile i onsdags har suget börjat komma tillbaka. Så nu har jag lagt min Satio åt sidan och återaktiverat min kära Touch Diamond. Och det känns bra, mycket bra till och med. WM är faktiskt etti mitt tycke riktigt trevligt operativsystem, många bra funktioner och riktigt snyggt med HTC:s interface TouchFlo 3D. Att kunna syknronisera telefonens innehåll med Microsoft My Phone är ju inte helt fel det heller. Så jag är glad och nöjd, stannar nog kvar vid den här telefonen ett tag framöver.

– Oskar

Kommentera

