Vi drar till Stockholm

Imorgon bitti går bussen mot vår kära huvudstad. Det som står på schemat är förmodligen en del shopping, god mat, vandrarhemsnatt och så förstås spelningen med Muse som vi väntat på så länge. Kommer grabbarna ens i närheten av förra Hovetspelningen så kommer det att bli en kanonkväll. Gissa om jag ser fram emot det.

– Oskar

2 reaktioner på ”Vi drar till Stockholm

  1. Olov

    Hej Oskar!

    Jag brukar läsa din blogg regelbundet och är lite av ett ”fan”. Har lagt den som genväg :)

    Hur som helst så tycker jag att du borde börja skriva lite feta recensioner om de spelningar du varit på. Det skulle vara intressant att få läsa och se lite bilder, och kanske till och med nån länk till YouTube eller nåt.

    Ha det bra!
    //Olov

  2. Du har helt rätt. Frågan är bara hur jag ska kunna mäta mig med Martin Carlsson… Anyways, en liten rekapitulering av helgens äventyr ska förstås läggas upp. Och förhoppningsvis gör sig åtminstone någon av bilderna i större format. :)

Kommentera

