Tysken anfaller!

Den 20 februari intar Rammstein Globen i Stockholm. Självklart kommer Norberg med anhang att vara där. Skulle ju vara lite konstigt annars… Imorse när biljetterna släpptes var trycket massivt på ticnet. Efter ca 20 minuter i kö kom jag i alla fall in på sajten. Då hade de åtråvärda ståplatserna redan sålt slut, men jag lyckade ändå få riktigt fina sittplatsbiljetter. Så jag är nöjd, minst sagt. I februari kommer ett av världens mest kompetenta liveband återigen att visa Stockholm var skåpet ska stå. Jag ska vara där. Och jag ska njuta från början till slut.

– Oskar

Kommentera

