Lyssna på det nya PL-albumet

Du sköna nya värld! Marknadsföringen av nya skivsläpp tar nya vägar som vi inte ens skulle drömma om för några år sedan. Paradise Lost har inte varit sena att hoppa på tåget och redan när In Requiem släpptes så låg hela albumet streamat på deras myspace i någon vecka före skivsläppet. Så även denna gång, igår kväll lades hela Faith Divides Us Death Unites Us ut för genomlyssning och hela albumet kommer att ligga kvar fram till och med nästa fredag, den 25 september. En första genomlyssning avslöjar precis det jag väntade mig och hoppades på, en härlig blandning av stentyngd och vackra harmonier och melodier. Jag kan knappt ge mig till tåls tills jag har skivan i mina händer och får lyssna på härligheten i hög kvalitet.

Lyssna och njut: http://www.myspace.com/paradiselostuk

– Oskar

Kommentera

