Nytt från HTC

Två nya snyggingar är på väg att släppas från HTC: Touch2, som blir HTCs första modell med Windows Mobile 6.5, och HTC Tattoo, med Android som operativsystem. Båda två ser riktigt lovande ut, med samma skärmstorlek som Touch Diamond och således lagom stora telefoner att ha i fickan. De ser dessutom ut att få riktigt attraktivt pris. Så jag förutspår två storsäljare och att ett och annat julklappspaket kommer att innehålla någon av dessa båda lurar. Vilken skulle jag välja? Jag kan inte bestämma mig. Kan jag få båda?

– Oskar

Kommentera

