Min röst hörs

Att skriva ett litet mail kan få effekt ibland. Jag surfade under helgen in på Skrikhult Production för att se om det fanns någon ny info om de svenska datumen på Paradise Losts höstturné ännu, vilket det fanns. Dock upptäckte jag att datumen för Göteborg och Malmö inte stämde med de datum som Paradise Lost offentliggjorts på sin websida. Inte heller på Ticnet stämde det, datumen låg en dag för tidigt. Jag knåpade genast ihop ett mail till Skrikhult där jag påpekade felaktigheterna och frågade vilka datum som egentligen gäller. På måndagmorgonen fick jag ett svar från Olof på Skrikhult, som tackade för mitt påpekande och bekräftade att datumen på paradiselost.co.uk är de som gäller. Ganska omgående blev de datum som stod på skrikhult.se ändrade, och idag ändrades det även på Ticnet. Slutsatsen blir att lilla jag har en röst som hörs och att det är värt att höra av sig och påpeka när något blivit fel.

– Oskar

Kommentera

