Friends

Den här helgen har jag spenderat tillsammans med fantastiskt bra vänner. Vänner som jag trivs väldigt bra tillsammans med, som får mig att känna mig avslappnad och som är en viktig del av mitt liv. Att få träffa dem och ladda upp batterierna lite betyder väldigt mycket och jag undrar vad jag skulle göra utan dem. Dessa blygsamma rader är egentligen alldeles för lite för att uppmärksamma dem, men det får duga för den här gången. Nu är helgen slut och jag är hemma igen, så nu är det bara att se fram emot nästa gång. :)

– Oskar

Kommentera

