Måndagsfunderingar v. 9 2009

Måndag igen, tidig vecka och utan en stor mugg starkt kaffe hade jag nog ramlat ihop i en liten sovande hög halvvägs till jobbet. Trevligare är att det plötsligt, trots tidig morgon, är ljust ute när jag går till jobbet. Nästan fullt dagsljus. Nu har jag visserligen missat en 8-vecka eftersom jag var på Madeira, men senast jag hade tidig vecka var det kolmörkt när det var dags att ge sig ut på gatorna och vandra till jobbet. En skön och välkommen förändring, man blir lite piggare och jobbet blir lite lättare. Vilket för mig in på att det nog är dags att ta tag i jobbandet nu istället för att sitta här och blogga… :)

– Oskar

Kommentera

