Kändis igen

Nu har jag återigen upptäckt min vackra nuna i ett fotoalbum från en spelning. Förra gången det hände var när Dropkick Murphys hade spelat på Storsjöyran. Nu har jag blivit förevigad längst fram på spelningen med Dark Tranqullity i Huskvarna som jag skrivit om tidigare. Fotot upptäckte jag i fotoalbumet från spelningen på mestrock.se och det är en riktigt bra bild, vilket för övrigt gäller för hela albumet om du frågar mig. Check it out!

Länk till fotot där jag är med.
Länk till hela albumet.

– Oskar

Kommentera

