Äntligen igång!

Inser att jag håller på att infria mitt nyårslöfte, något som knappast hör till vanligheterna när det gäller mig. I år valde jag att ge ett löfte som visserligen skulle bli en utmaning men ändå inte omöjligt att hålla. Jag gav nyårslöftet att jag under året skulle börja träna regelbundet. Sedan dess har det gjorts många tappra försök, men jag har alltid kommit av mig efter några få omgångar. Men under de senaste veckorna har jag tagit mig ner till gymmet 2-3 gånger per vecka. Och det är så skönt! Jag mår bättre, orkar mycket mer på dagarna, sover bättre och äter betydligt mer än vanligt. Dessutom är det en riktigt trevlig fritidssysselsättning. Bara positivt med andra ord. Detta kommer jag definitivt att fortsätta med.

– Oskar

Kommentera

