Nu ska det bli skönt…

…med lite helg. Tänkte bara påpeka det.

– Oskar

3 reaktioner på ”Nu ska det bli skönt…

  1. Känns faktiskt som att jag gick miste om någonting i och med att jag läste din post först nu.

    Nu låter det här kanske som ett torrt ironiskt inlägg men jag är seriös.

  2. Gjorde precis en observation. Under vänner med bloggar så brukade länken Johan gå till onasut.blogspot.com. Har länken pekat till wordpress.blogspot.com ända sedan jag talade om att jag bytt adress till onasut.wordpress.com? :)

Kommentera

