Rosenrot, oh rosenrot

Min kära mor tyckte att jag skulle prova rosenrot. Naturmedlet rosenrot alltså, inte Rammsteinskivan. För den har jag ju provat rätt länge nu… Hur som helst, jag gick i alla fall och köpte en förpackning och har precis svalt mitt andra piller. Tanken är att det ska hjälpa mot trötthet och allt annat otrevligt som hösten vanligtvis medför. Och jag känner mig klart optimistisk, detta ska nog fungera alldeles utmärkt. Med lite tur kan det bidra till att november 2008 blir bra mycket trevligare än den månaden brukar vara. Jag kommer att rapportera vidare…

– Oskar

Kommentera

