Underhållande kundservice

Att uttrycket ”kunden har alltid rätt” är grovt felaktigt har de flesta av oss som på något sätt jobbar med kundkontakt insett för länge sedan. Det har sidan ”kunden har (inte alltid) rätt” (länk) tagit fasta på och publicerar små roliga anekdoter inskickade av allehanda folk som jobbar i kundservicens förlovade värld. Helt underbart och mycket igenkännande läsning för oss inom branschen. Och säkert väldigt underhållande (och lärorikt) även för er övriga. Så läs och njut!

– Oskar

Annonser

2 reaktioner på ”Underhållande kundservice

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s