Stora biljettköparveckan

Uppenbarligen är det att köpa biljetter jag ska ägna mig åt den här veckan. I måndags inhandlades biljetter till nästa veckas gotlandsresa (gissa om det ska bli skönt att komma dit igen…). Och igår var det dags igen, då det var dags att boka in ytterligare en spelning. I november ska nämligen Norberg med anhang ta ännu en tur till Göteborg för att se In Flames. De var ju så bra på Metaltown att det inte går att låta bli. Så nu har jag en del att se fram emot, hur skönt som helst. Har ännu ett biljettköp att genomföra innan veckan får ta slut, måste ju se till så att jag kan ta mig till båten på måndag och tillbaka hem nästa söndag. Så det ska jag bita tag i när jag kommer hem från jobbet i eftermiddag. Men sedan är nog biljettköparveckan fullbordad för den här gången.

– Oskar

Kommentera

