Månadssummering april 2008

Framme vid den sista dagen i april, Valborgsmässoafton och fram till kvällen en ganska vanlig tisdag på jobbet. När det gäller bloggandet har april varit något av en mellanmånad. Visst, jag har skrivit en del. Men det har för det mesta inte varit överdrivet engagerade inlägg, mest små vardagsbetraktelser. Och besöksmässigt har månaden varit den sämsta sedan januari 2007, med 364 träffar i skrivande stund. Kan ju till stor del bero på att jag inte egentligen kommenterat några större händelser under månaden och inte heller länkat till någon av de stora tidningarna en enda gång. Därifrån brukar man ju annars få en hel del träffar. Hoppas i alla fall att jag orkar/hinner/är inspirerad nog att skriva mer och bättre i maj. Det är ju här jag skriver av mig och det är här andra får information om mitt liv och vad jag tänker. Tänk, vad vore egentligen livet utan en blogg?

– Oskar

Kommentera

