Mer måndag

Måndagmorgon, tydligen alltid samma visa. Sitter på jobbet och är så trött att jag skulle kunna somna direkt om jag bara blundade en liten liten stund. Druckit en ordentlig mugg kaffe innan jag gick hemifrån, det hade ytterst liten effekt. En lika stor mugg te efter att jag kom till jobbet, det funkade inte alls. Kryper långsamt framåt mot fikarasten, då ska jag öppna en burk grön konstig energidryck och sätta mig på en stol i fikarummet och morra åt folk tills jag blir pigg…

– Oskar

En reaktion på ”Mer måndag

  1. malo nilsson

    Ja måndagsmorgnar är jobbiga, mer eller mindre. Jag har ett glas vatten bredvid sängen och stjälper i mej det det första jag gör. Det hjälper lite….
    Fler tips vore trevligt!

Kommentera

