Han heter inte Norberg

Alla ni som kommer in på min blogg via sökfrasen ”Per Norberg vad blir det för mat” eller liknande: Han heter faktiskt inte Per Norberg, hans efternamn är Morberg. Inte lika vackert som mitt fina namn, bara nästan. Man kan ju inte få allt… Jag uppskattar självklart alla besökare jag får. Och jag hoppas ni tycker om det ni får läsa här. Men vill ni komma till rätt sida är det mycket bättre om ni söker på ”Morberg” istället för ”Norberg”. Bara så att ni vet. :)

– Oskar

Kommentera

