Skinande rent på Storgatan

Nystädat – på riktigt dessutom! Jag har plockat, dammsugit, dammat och svabbat golv och plötsligt är min kära lilla lägenhet renare än den varit sedan någon gång strax efter jul. Känns faktiskt riktigt skönt. Och jag kommer nog inte att sakna dammråttornas sällskap överdrivet mycket… Och för att öka på duktighetspoängen så har jag hunnit med en riktigt ordentlig långpromenad i det vackra vårvädret. Som dessutom avslutades med en shoppingrunda (nåja, jag köpte ju ingenting) på stan. Så idag har det varit aktivt värre. Nu ska jag bara diska och få tvätten klar, sedan kan jag slappna av en stund.

– Oskar 

En reaktion på ”Skinande rent på Storgatan

Kommentera

