Ytterligare en påsksnabbis

Blir uppenbarligen mest korta inlägg den här påskhelgen. Tydligen har jag inte tillräckligt mycket att vara arg på. Och så är jag ju faktiskt på någon sorts semester. Så det är ju faktiskt tänkt att jag ska ta det lugnt. Jaja… Om några timmar sitter jag i alla fall på tåget tillbaka till Linkeboda, bekvämt tillbakalutad i en förstaklassfåtölj med en god bok framför ögonen och hög musik i lurarna. Kunde vara värre. Det har varit en lugn och skön påskhelg och jag känner mig precis så utvilad som det var tänkt. Kanske till och med redo att ta tjuren vid hornen och tackla ännu fler besvärliga kunder den kommande veckan. Vi får se hur det går. Hur som helst, nu får det vara klart för den här gången. Vi ses i Linköping. Och (om jag inte nämnt det tidigare): Glad påsk!

– Oskar

Kommentera

