Att tala med Telia

Funderar på om det ingår i anställningskraven på Telias butiker att man ska vara så otrevlig som möjligt. När de ringer från andra butiker så är det i princip alltid glada och trevliga människor man får prata med. Men de som ringer från Teliabutiker… Surare och otrevligare människor får man leta länge efter. Naturligtvis med vissa lysande undantag. Men i stort sett alltid, i stort sett vad det än gäller, så har den som ringer från Teliabutiken en sur, irriterad och ofta nonchalant attityd. Väldigt tråkigt och faktiskt ganska förvånande (man borde kunna vänta sig mer från de som är anställda av Sveriges största operatör), men det går faktiskt tyvärr att urskilja ett klart mönster. Min uppmaning till Telia blir således att snarast anordna en omfattande charmkurs till sina butiksbiträden. Och till de butiksbiträden som envisas att ringa in med snorkig attityd kan jag säga att ett sådant beteende ger definitivt inga fördelar…

– Oskar

Annonser

En reaktion på ”Att tala med Telia

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s