Till jobbet

Jag ska till jobbet. Spännande mening det där. Har inte kunnat använda den på rätt länge. Så den känns lite ovan. Men nu har den blivit ett faktum. För idag ska jag till jobbet. På riktigt. Det tog ett tag innan det släppte. Men när det väl gjorde det så gick det snabbt. Arbetslöshetens dagar är över. Nu får jag göra rätt för mig. Dra in skattepengar till staten. Och förhoppningsvis lite pengar till min egen plånbok också. För nu ska jag till jobbet.

– Oskar 

2 reaktioner på ”Till jobbet

Kommentera

