Uppryckning?

Jahapp, här sitter man på NH med en cappuccino framför sig. Precis som vanligt. Funderar på hur livet i framtiden egentligen kommer att se ut. Vad är det egentligen meningen att jag ska göra? Rätt spännande. Och egentligen borde det inte vara så svårt. Jag vet ju på ett ungefär vad jag vill. Och vad jag inte vill. Det är bara det att det är lätt att bli avskräckt av vägen dit. När den egna förmågan börjar utsättas för tvivel. Trots att det förmodligen egentligen är helt onödigt. Jag är ju grymt bra och borde klara allt jag vill? Är det inte så det ska vara?

– Oskar

Kommentera

