Att inhandla

Materialist – javisst! Ett urval av de saker jag tänker mig att inhandla inom en ganska snar framtid:

  • Ett ställ till min akustiska gitarr. Den är ju tokskön att spela på och jag skulle säkert använda den mer om den var lite mer tillgänglig.

  • En svart rullgardin. För att det är skönt med mörker när man sover.

  • En sådan där ögonbindel. Av samma anledning som rullgardinen.

  • Snygga gardiner till köket. Fast jag vet inte riktigt hur de ska se ut.

  • Mer kläder. Jeans, tröjor och faktiskt ett par badshorts.

Ungefär så. Undrar hur pengarna ska räcka. Gåvor, a-kassa, lön och tipsvinster mottages tacksamt… Fast jag är väl inte den som bekymrar sig i onödan, i alla fall inte när det gäller pengar och dylika ting. Snart har jag jobb och då fixar sig allt. :)

– Oskar 

En reaktion på ”Att inhandla

Kommentera

