Måndagsrapport

Ok, nu har det hänt grejer förstår ni. Sedan sist så har jag nämligen hunnit flytta in i nya lägenheten. På riktigt. Känns hur skönt som helst. Nu har jag riktigt kök. Och balkong. Och bor mitt i stan. Inte helt fel. Fortfarande mycket att joxa med. Kartonger som ska packas upp. En hel del grejer som finns kvar i gamla lägenheten som ska flyttas ner hit. Och så vidare. Men nu är jag igång ordentligt. Så jag klagar inte.

Dessutom går jag ju och väntar på besked efter intervjun jag var på i torsdags. Jobbet verkar vara riktigt trevligt och skulle nog passa ganska perfekt för mig i den situation jag är i nu. Så där är det bara att hoppas på det bästa. Jag tycker inte att jag gjorde dåligt ifrån mig i alla fall. Och det brukar jag ju inte göra på intervjuerna. Det som det brukar falla på är erfarenheten, som i mitt fall tyvärr är ganska obefintlig. Men det måste ju lossna någon gång. Och det kan mycket väl bli nu. Håller tummarna.

Det var allt för den här gången. Nu är det dags att bita tag i flyttbestyren och allt det andra jag måste göra. En hel del jobb har jag framför mig. Men det är en angenäm olägenhet. :)

– Oskar

Kommentera

