I offentlighetens ljus

Funderar på om man inte egentligen måste vara lite exhibitionistiskt lagd för att kunna pyssla med bloggande på det här sättet. Kan det vara så? Jag som är så försynt. Ja, kanske. Det är ju trots allt rätt kul med uppmärksamhet. Och lite spännande att hela världen (eller i alla fall den svensktalande delen av världen) fritt kan ta del av mina tankar. Samtidigt får man tänka lite på vad man skriver ibland. Det är ju faktiskt inte allt som passar för att bli utlagt för allmän beskådan. För trots att man i och med bloggande faktiskt blir något av en offentlig person så är det ju skönt att hålla de mest privata tankarna borta från allmänhetens ögon. Men jag tror nog att man kan få en rätt bra bild av mig genom att läsa igenom den här bloggen i alla fall. För jag trivs i offentlighetens ljus och jag vill gärna dela med mig av det som finns i mitt huvud. Förhoppningsvis tycker folk inte helt illa om att läsa mina tankar heller… :)

– Oskar

Kommentera

