Här var det skånskt

Norberg är i Ystad. Hälsar på mor i några dagar. Hade hoppats på lite sol och bad. Men icke. För det är en konstig sommar i år. Fast det tänker jag inte klaga på. Det går ju att ha trevligt när det regnar också. Väl? Har hunnit med både Österlen och Köpenhamn. Och lite allmänt strosande på stan här i Ystad dessutom. Lugnt och skönt. Så det är väl inte så stor anledning att klaga i alla fall? Jaja, drar norrut imorgon igen. Med tåg. Tur att jag har bok att läsa och mp3-spelare att stoppa i öronen. Hehe. Apropå älgjakt så såg jag för övrigt några osedvanligt idiotiska insändare i SVD imorse. Som jag bara kände mig tvungen att skicka in svar på. Så jag har under förmiddagen författat min första tidningsinsändare. Hoppas den kommer med…

– Oskar

Kommentera

