Tidig avgång

Klockan är 04:30. Solen har precis börjat kasta sina första strålar mot husen i Linköping. Och om en liten stund är det dags för mig att lämna lägenheten och ta mig ut till flygplatsen. Rätt skönt att vara uppe så tidigt faktiskt. Även om jag kanske kunde ha varit smart och gått och lagt mig några timmar tidigare igår kväll. Men men. Vädret ser i alla fall just nu helt ok ut och det ska nog inte vara några problem att ta halvtimmespromenaden ut till flygplatsen, trots tung packning. Behöver nog ändå lite frisk luft för att piggna till ordentligt. Så det blir jag och de första morgonfåglarna, på en promenad i soluppgången.

– Oskar 

Kommentera

