Var snygg!

Har ni tänkt på hur mycket bättre humöret blir när man känner sig snygg? Att man kan påverka sig själv så lätt. Från och med nu ska jag försöka att alltid ha på mig kläder jag trivs i, klippa mig oftare och se till att hålla skäggstubben på en bra nivå. Och så ska jag träna mer också, så att jag kan fortsätta må bra fysiskt. Sedan ska nog allt fixa sig. För om jag ser mig i spegeln på morgonen och blir nöjd med det som tittar tillbaka på mig, då är chanserna klart större att resten av dagen blir bra.

– Oskar

En reaktion på ”Var snygg!

  1. wansson

    Det är så sant! jag har aldrig förstått de som tränar hela tiden och gör sånna där konstiga saker, men sen jag började springa en gång i veckan i våras, förstår jag verkligen hur bra man mår av att röra på sig, att inte tänka på en halv timma. Dock ser man ju inte så snygg ut när man kommer hem, men då känner man sig faktiskt bra ändå! :)

Kommentera

