Extrabiljetter till Metallica!

Av ren nyfikenhet gick jag in på billetnet.dk och surfade runt lite. Och döm om min förvåning när jag upptäckte att det verkar ha släppts extrabiljetter till Metallicas spelning i Århus. Och inte vilka biljetter som helst, när jag söker får jag fram biljetter till sektion A, närmast scenen alltså. Det är inte dåligt. Jag fixade ju förstås mina biljetter redan den dag de släpptes. Men för er som inte har fått biljetter och är sugna på att se Metallica i sommar – klicka på den här länken och inhandla era biljetter innan de tar slut! Vem vet, vi kanske ses på Vestereng?

– Oskar 

Kommentera

