Norberg on tour – Göteborg

Sverigeturnén närmar sig sitt slut för den här gången. I eftermiddag är det dags för 4 härliga timmar på bussen, sedan är jag tillbaka i mitt kära Linkeboda igen. Turnéstoppet i Göteborg har i alla fall varit riktigt lyckat. Toktrevlig valborgsfest i en ännu inte öppnad cafélokal (som jag är säker på kommer att göra succé när det smäller om några veckor), bangolfpremiär i solskenet igår och så en tur till Liseberg förstås. Och idag ska det bli lite sightseeing innan det är dags att dra iväg hemåt.

Kan konstatera att jag trivs riktigt bra i den här stan. Får ungefär samma känsla som i Malmö. Skulle med andra ord helt klart kunna tänka mig att bo här. Fast det visste jag ju iofs redan. Men det är kul att få det bekräftat ännu en gång.

– Oskar

Kommentera

