Ett år kan gå rätt fort

Idag är det exakt ett år sedan jag åkte iväg till Brasilien. Tillbringade två härliga månader tillsammans med vänner i Itacaré, Bahia. Något som helt klart gav mersmak, jag skulle väldigt gärna komma tillbaka till Itacaré och jag skulle väldigt gärna göra fler långresor över huvud taget. Nu är det i alla fall bara att återigen konstatera hur fort tiden kan gå. Mycket har hänt sedan dess och mycket mer kommer att hända. Ändå känns det som om det var igår jag låg i hängmattan utanför Casa Zazá och njöt av värmen och solen. Snacka om avslappnat liv man levde där… Som sagt, jag åker väldigt gärna tillbaka. Någon som ska med?

– Oskar

Kommentera

