Rechokladiserad

Och så var det tillbaka. Lika plötsligt som det försvann. Chokladsuget. Det är helt otroligt. De senaste tre dagarna har jag slukat tre stycken 200-grams schweizernöt. En om dagen, alltså. Nyttigt? Inte någonstans. Gott? Eh, det kan man ju säga… Jag vet att jag inte borde, men jag kan inte låta bli. Skulle ju åtminstone kunna försöka käka frukt istället. Men icke. Jag plaskar runt djupt nere i träsket igen. För det går inte att sluta. Det är ju så gott. Så otroligt gott.

– Oskar

3 reaktioner på ”Rechokladiserad

  1. ita

    Men jordgubbar är också otroligt gott! Väldigt mycket godare än schweizernötchoklad till och med.. Och jordgubbar är inte lika farliga, bara nästan.

Kommentera

