Och så plötsligt…

Jag är kallad på intervju. Gick rätt snabbt, sökte jobbet igår. Vanligt kundtjänstjobb. Och jag bör kunna få det ganska lätt. Jag är ju duktig på kundtjänst. Lär väl inte ge sådär jättemycket pengar. Men det är ett jobb i alla fall. Och det är precis vad jag behöver nu. Så jag hoppas att ni håller tummarna ordentligt ungefär vid lunchtid på onsdag den 21 mars. Jag passar på att önska mig själv lycka till och hoppas på det bästa.

– Oskar 

En reaktion på ”Och så plötsligt…

Kommentera

