Har någon ett jobb åt mig?

Norberg söker jobb. Det är tråkigt. Jättetråkigt rentav. Men det måste göras. Surt men sant. Då är det ju mycket roligare att faktiskt jobba. Men det kan man ju knappast få göra om man inte söker jobb. Så det tråkiga måste genomlevas, det finns inga alternativ. Om inte någon läser detta och erbjuder mig ett jobb bara sådär? Hehe, inte så stor chans kanske… Men men, efter X antal ansökningar så borde det ju faktiskt ge sig snart, det är jag helt säker på. Tills dess får jag fortsätta mitt sökande och vänta och hoppas.

Uppdatering: ernstthemonkey ställer en mycket berättigad fråga i sin kommentar. Och jag är förstås villig att svara. Så: Jag befinner mig i Linköping och har en personalvetarutbildning i ryggen, plus lite kundtjänsterfarenhet. Vill ni veta mer så får ni fråga. :)

– Oskar

En reaktion på ”Har någon ett jobb åt mig?

Kommentera

