Bättre sent än aldrig…

En del av er vet säkert att jag tillbringade två härliga månader i våras i Brasilien. Och eftersom jag har lite svårt att få tummen ur ibland så har det tagit ett bra tag innan något fotoalbum från den resan kommit upp på nätet. Men det är precis vad som hänt nu. Bilderna från Brasilien hittar du, tillsammans med mina övriga fotoalbum, om du klickar här. Där kan det gå att få en liten aning om mina upplevelser dessa båda fantastiska månader på andra sidan atlanten.

Uppdatering 28 oktober: Nu har jag lagt upp bilder från Grövelsjön också. Titta och njut. :)

– Oskar

Kommentera

