Kändis!

Nu kan hela världen se Norberg på bild. Surfade in på på http://www.dropkickmurphys.com för några dagar sedan för att se om de hade lagt upp några bilder från Storsjöyran. Och döm om min förvåning när jag fick skåda min egen vackra nuna. Inne på galleriet från yran ligger denna bild som nummer fyra från vänster i översta raden (bilden ligger på dropkickmurphys.com, jag har inte stulit den):

Norberg på dropkickmurphys.com
Jag i svart PA-tröja, lillbrorsan i grönt…

Så nu kan man ju nästan säga att jag är världskändis, inte sant? :) Kul är det i alla fall. Han i svart dkm-tröja bredvid mig är förresten en av våra tältgrannar, som ni säkert sett bild på i fotoalbumet som finns länkat i det förra inlägget.

Annars då? Livet går vidare ungefär som vanligt. Jobbar uppsats (ganska lagom), spelar WoW (för mycket), söker jobb (för lite), tränar (för lite) och njuter av sommaren (precis lagom). Ytterligare en miniresa har hunnits med sedan sist, denna gång ner till lilla mamma i Ystad. Mycket trevligt. Och rätt intressant att för första gången prova på utelivet i den staden. Firma Norberg-Mårtensson var kungar på dansgolvet… Så fort jag får tillbaka min kamerakabel så tänker jag lägga upp lite bilder från det äventyret, så att er otroligt stora och fullt förståeliga nyfikenhet ska kunna bli stillad.

Dock är jag inte den som precis är duktig på att ragga på dansgolvet. Jag vill kunna prata med flickan i fråga och det är ganska omöjligt när jag själv inte hör någonting. Nej, det finns betydligt bättre ställen för sådana aktiviteter, en mysig bar med uteservering känns rätt ok för att ta ett exempel. Eller varför inte vid grönsaksdisken på Konsum? Annars har vi ju alltid sidor som spraydate, där jag var lite halvaktiv en gång i tiden. Tänkte mig att jag skulle vara lite oseriös där en period nu igen. Inte med några som helst ambitioner eller krav, utan bara för att ha kul. Så får vi se hur länge jag står ut den här gången…

Ha det bra, så hörs vi vid nästa inlägg!

– Oskar

2 reaktioner på ”Kändis!

  1. hahaha häftigt av dig kusinen! Men nu ska jag slå dig:
    kolla in videon på http://www.monstersoftribute.com och känn dig lite ägd över att dina småkusiner är med flera gånger! Och sen ska det släppas en ‘monsters of tribute DVD’ vilket känns lite spännande eftersom kameramannen blev lite småförtjust i oss^^. :D
    hahaha, Sköt om dig nu!

Kommentera

